Tegenwoordig is het sociaal secretariaat voor de meeste bedrijven onmisbaar. Naast een correcte beheerkost, spelen een goede service, opvolging en dossierbeheerder een belangrijke rol in de tevredenheid over het sociaal secretariaat.
Aan de hand van de Spendless inventaris van de kosten gerelateerd aan je sociaal secretariaat geven onze analisten advies in de mogelijke optimalisaties voor jouw bedrijf.
Ontvang je de beste voorwaarden van je leverancier? Uit ervaring weten we dat veel bedrijven niet krijgen wat ze verdienen of nodig hebben. Wij hebben de tijd, middelen en expertise om je de beste voorwaarden aan te bieden bij je huidige en nieuwe leverancier(s).
Weet je hoe goed je huidige leverancier en tarieven momenteel in de markt liggen? Door onze dagelijkse analyses hebben we al een mooi klantenbestand opgebouwd waardoor we deze vraag gemakkelijk kunnen beantwoorden.
Je krijgt als klant inzicht in de mogelijkheden bij je huidig sociaal secretariaat, als bij een nieuw sociaal secretariaat.
Bij Spendless geloven we in het belang van grondige data analyses en constante monitoring van kosten.
Pas wanneer je je letterlijk verbruik kent, weet je welke nood je al dan niet hebt en kan je starten met het aanbod te beoordelen.
Na de analyse van je huidig sociaal secretariaat onderhandelen we voor jou een betere prijs met de huidige en nieuwe leverancier(s).
Vervolgens ontvang je van ons een nieuwe offerte van je huidige leverancier én een offerte van een nieuwe leverancier. De keuze voor deze offertes overlopen we samen via ons adviesplan. Zo krijg je inzicht in de markt en kan jij zelf beslissen wat voor jou bedrijf de beste stap is!
"Een groot voordeel van onze samenwerking is jullie eerlijke aanpak en communicatie. Alle analyses worden duidelijk toegelicht en jullie houden je aan alle afspraken. Dit gaat zelfs heel ver: dit telefonisch interview was gepland rond 16u en kijk, ik werd 2 minuten voor vier opgebeld…"
Kristof Vandeweghe, CEO Bomedys