Patrick Thierens, Diensthoofd ICT
Stad Sint-Niklaas
Patrick Thierens, diensthoofd ICT van de stad Sint-Niklaas: We deden al beroep op Spendless hun software myTelecom voor onze mobiele telecom en hebben ons laten overtuigen om ook voor de vaste lijnen op Spendless te vertrouwen.
Jullie voordelen? Vooral de expertise in zowel fixed als mobile telecom en het feit dat jullie regelmatig komen met ideeën die technische verbeteringen met zich meebrengen, maar ook zorgen voor lagere facturen. Met andere woorden, jullie betalen zichzelf dubbel en dik terug.
Wat wij ook bijzonder appreciëren zijn de heldere en overzichtelijke rapporten. Zeker voor een stad als Sint-Niklaas met talrijke sites is het niet evident om een goed overzicht te krijgen op de lijnen waarvoor wij betalen. Met het nieuwe vestigingsrapport krijgen we per site een mooi beeld van de evolutie van de kosten van de laatste 12 maanden. Als de kosten plots omhoog gaan, kunnen we meteen zien welke site daarvoor verantwoordelijk is zodat we indien nodig kunnen actie ondernemen.
Wij dachten ook dat we bijzonder goede voorwaarden genoten, maar dankzij een benchmarking door Spendless zijn we er in geslaagd een aardig budget te besparen.
Los daarvan zijn wij er nu ook gerust in dat onze facturen correct zijn dankzij de maandelijkse controle: als er iets niet overeenkomt met de afgesloten contracten, dan worden we verwittigd en wordt er actie ondernomen.
Op de vraag aan wie Patrick myTelecom zou aanraden, is het antwoord snel gegeven: elk bedrijf of organisatie met aanzienlijke kosten en een complexe kostenstructuur heeft er baat bij om de gespecialiseerde consultants van Spendless aan het werk te zetten. Zeker ook omdat ze hun kost meer dan terugverdienen.