Frederik Delva, ICT- verantwoordelijke
Valvan Baling Systems
We spraken eind 2018 met Frederik Delva, ICT- verantwoordelijke voor Valvan Baling Systems NV over zijn ervaring met ons telecom en printeradvies. Frederik Delva twijfelde initieel in onze meerwaarde. “De markt bestaat de dag van vandaag veel te veel uit telecommakelaars die je opbellen voor een vrijblijvende analyse en beweren x % te kunnen besparen, waardoor er een zekere vorm van scepticisme ontstaat omtrent de markt.”, aldus Delva.
We begrijpen het volledig dat er een scepticisme omtrent de markt is ontstaan, daar de meeste telecomexperten hun diensten in naam van één of meerdere providers verkopen. Bij Spendless worden we liever niet als een makelaar beschouwd, maar als een onafhankelijke dienstverlener die in naam van de klant transparant alle algemene kosten wenst te optimaliseren.
We presenteren de bedrijven een duidelijk overzicht van onze diensten en tools en beloven onze klanten altijd dat ze het volgende jaar een bepaald bedrag zullen besparen. Dit zette Delva aan om voor ons te kiezen. “Als je dat bedrag niet bespaart, dan krijg je het geld dat je niet bespaard hebt terug. Via myTelecom zijn we dan heel vlug overtuigd geraakt van de tool, die ons jaarlijks duizenden euro’s laat besparen & voor een snel en duidelijk overzicht van onze GSM nummers zorgt. We hebben myPrinter er dan logischerwijs bijgenomen aangezien myTelecom een excellente tool is.”Onze tools worden regelmatig in overleg met onze klanten bijgestuurd zodat we een zo gebruiksvriendelijke ervaring als mogelijk kunnen aanbieden. Het is niet de bedoeling dat je als gebruiker veel tijd verliest. In tegendeel:
“De tool zelf heeft een
heel steile leercurve, je hoeft er niet veel tijd in te investeren, in 3
muisklikken vind je alle informatie. Het is heel gebruiksvriendelijk,
doet alles automatisch en je haalt er de juiste informatie uit die je op
dat moment nodig hebt”.
We willen dat onze klanten snel en duidelijk zien waar hun kosten en optimalisatiemogelijkheden liggen, zodat je zonder giswerk beslissingen kan nemen. Delva kan nu met myPrinter “waar het vroeger eerder nattevingerwerk was, de juiste gefundeerde beslissingen nemen.” Hij spreekt over de “printerkeuze, vervanging van printers met dure verbruiksgoederen, bundelen van printers en raadplegen van printgedrag op een bepaalde printer, … “
Delva raadt ons aan bij “alle bedrijven die hun jaarlijkse printkost niet kennen, of die veel tijd steken in het invullen van Excel bladen om deze kost te weten te komen”, aan. “Ook handig voor bedrijven die de prijzen die verkopers geven eens willen toetsen met eventuele alternatieven.”
Volgens Delva zijn er nog heel wat voordelen aan onze samenwerking: jullie hebben een overtuigend garantiemodel, geen grote verkooppraatjes, to the point een overzicht van waar je eventueel nog kan besparen en jullie organiseren statusmeetings.
“Bovendien is jullie service in feite ‘gratis’, want jaarlijks haal je er zeker de investeringskost terug uit aan besparingen” (Delva).