Het nieuwe Europese wettelijke kader voor elektronische communicatie diensten dat in januari 2022 in werking zou treden heeft als doel de telecom klanten beter te beschermen tegen oneerlijke praktijken.
Enkele belangrijke wijzigingen:
- Klanten kunnen een terugbetaling vragen van het tegoed op een prepaidkaart bij verandering van telecomoperator
- Bij contractwijzigingen en prijswijzigingen in het nadeel van de klant, kan de klant ten laatste 3 maanden na kennisgeving van die wijzigingen kosteloos het contract opzeggen
- Contracten met stilzwijgende verlenging worden automatisch voor onbepaalde duur verlengd na afloop van de initiële termijn, maar kunnen dan op elk moment schriftelijk worden beëindigd met een opzegtermijn van één maand.
Voor meer informatie over de wijzigingen en de inwerkingtreding, neem contact op met ons via info@spendless.be
De
markt bestaat de dag van vandaag veel te veel uit telecommakelaars die
je opbellen voor een vrijblijvende analyse en beweren x % te kunnen
besparen, waardoor er een zekere vorm van scepticisme ontstaat omtrent
de markt. Jullie hebben een overtuigend garantiemodel, geen grote verkooppraatjes, to the point een overzicht
van waar je eventueel nog kan besparen en jullie organiseren statusmeetings.
Bovendien is jullie
service in feite ‘gratis’, want jaarlijks haal je er zeker de
investeringskost terug uit aan besparingen.