#telecom
25-06-2021 11:22:30

Problemen met raadplegen van verbruik voor Telenet klanten

Telenet – Billcycle 18

MyBill


Telenet boekt de laatste weken vooruitgang met het platform MyBill. De meeste problemen, zoals de achterstand met de logins, zijn grotendeels opgelost.

We stellen echter vast dat voor de klanten met Billcycle 18 er deze maand, door een fout in de .csv-files, geen verbruik terug te vinden is in de rough data. Telenet liet ons al weten dat ze er alles aan doen om deze fout de komende dagen op te lossen. Eenmaal ze een oplossing vinden en de .csv-files weer gebruiksklaar zijn, moet Telenet een nieuwe upload voorzien naar het MyBill platform. Verwacht een grote en tijdrovende oefening.

De klanten met Billcycle 18 die hun verbruik dringend willen raadplegen, kunnen in de tussentijd alvast bij ons terecht. Neem gerust contact op met ons via 055 75 75 50 of info@spendless.be als je je verbruik nu al wil bekijken.

Eneco

We hebben net een integratietraject meegemaakt, waardoor we door de bomen het bos niet meer zagen wat betreft telecom. Iedereen die te maken heeft met telecom en overspoeld wordt door een overload aan informatie kan ik aanraden om ook zijn vaste lijnen aan Spendless toe te vertrouwen.

Contacteer ons voor een afspraak of meer informatie