#telecom
06-02-2025 13:52:06

Telecom Support en Device Management: Compleet beheer van mobiele toestellen en abonnementen met onafhankelijk telecomadvies voor bedrijven

Telecom support

Het beheren van mobiele toestellen, SIM-kaarten en telecomabonnementen is essentieel voor een efficiënt werkende organisatie, vooral wanneer er nieuwe bundels op de markt zijn, nieuwe medewerkers starten of wanneer werknemers het bedrijf verlaten. 

Wij bieden uitgebreide telecom support- en device management-diensten voor bedrijven, zodat elk aspect van telecombeheer zorgvuldig wordt uitgevoerd – van abonnementen en toestellen tot support en facturatie. Met ons als centraal aanspreekpunt, ofwel Single Point of Contact (SPOC), zorgen we ervoor dat jouw medewerkers altijd de juiste ondersteuning en apparatuur hebben, zonder dat je eigen team hier tijd aan verliest.

Wat biedt onze Telecom Support?

Onze telecom support en device management-diensten gaan verder dan enkel beheer; we verzorgen het volledige traject rondom GSM-toestellen en abonnementen, inclusief stockbeheer, administratieve verwerking en ondersteuning.

Enkele van onze belangrijkste activiteiten zijn:

• Voorzien van abonnementen en GSM’s voor nieuwe medewerkers

Wij regelen abonnementen en GSM-toestellen voor nieuwe medewerkers, zodat ze vanaf dag één de juiste middelen hebben voor hun werk.

• Contact en uitleg voor nieuwe Medewerkers

We nemen persoonlijk contact op met nieuwe medewerkers om uitleg te geven over hun GSM-toestel, abonnement en het gebruik ervan, zodat ze direct aan de slag kunnen.

• Administratieve verwerking van abonnementen en GSM’s

Alle abonnementen en toestellen worden administratief geregistreerd en beheerd via ons telecom expense management platform myTelecom, wat zorgt voor een overzichtelijke en accurate opvolging zonder losse eindjes.

• GSM Policy en documentenbeheer

Nieuwe medewerkers ontvangen de GSM-Policy of telecompolicy en moeten deze ondertekenen. Wij sturen reminders, volgen de ondertekening op en bezorgen de ondertekende documenten aan de juiste afdeling.

• Stockbeheer van GSM’s, SIM-kaarten en andere

Ons team houdt de voorraad van onder meer de GSM’s en SIM-kaarten bij, zodat er altijd voldoende apparaten en kaarten beschikbaar zijn voor nieuwe medewerkers of vervangingen.

• SPOC voor abonnementen- en facturatievragen

Voor alle vragen rond abonnementen en facturen kunnen medewerkers bij ons terecht. Dit verlaagt de werklast van je interne IT, HR en administratieafdeling en biedt medewerkers een vertrouwde plek voor vragen.

• Tussenkomst internet voor nieuwe medewerkers en vertrekkers

Wij kunnen helpen bij het regelen van de internetaansluiting voor nieuwe medewerkers en zorgen voor het stopzetten hiervan wanneer medewerkers vertrekken.

• Aanspreekpunt voor klachten over telefonie

Bij klachten over telefonie, zoals netwerkproblemen of abonnementen fungeren wij als aanspreekpunt en zorgen we voor een vlotte afhandeling.

• Bundelen en opmaken van klachten richting telecomproviders

Klachten worden door ons verzameld, geanalyseerd en doorgegeven aan de telecomproviders. Wij volgen op of de problemen daadwerkelijk zijn opgelost en houden je op de hoogte van de voortgang.

Waarom kiezen voor onze Telecom Support diensten?

Onze ervaring en expertise op het gebied van telecombeheer en device management zorgen ervoor dat we een betrouwbare partner zijn voor bedrijven die willen inzetten op een professioneel en goed beheerd telecombeleid. Met ons als partner geniet je van kostenefficiëntie, soepele onboarding en offboarding van medewerkers, en een vlotte ondersteuning voor alle vragen en problemen rond toestellen en abonnementen.

Meer weten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek over hoe wij jouw bedrijf kunnen ondersteunen met onze telecom support en device management-diensten!


Barco

"Jullie handelen met kennis van zaken, boeken resultaat en bieden een klantgerichte service."

Jan Le Roy, Manager Global Procurement Barco NV

Contacteer ons voor een afspraak of meer informatie